USB-C naar USB Adapter

USB-C naar USB Adapter kopen?

Op zoek naar een USB-C naar USB Adapter? Bijvoorbeeld voor je MacBook, Pro of Air met Thunderbolt 3 uitgangen? Bij USB-C-Adapters.nl hebben we het grootste assortiment aan USB-C naar USB Adapters van Nederland!

Hieronder staan al onze USB-C naar USB Adapters, enkele simpele adapter of met meerdere poorten (ook wel Multipoort Adapters).
Deze zijn volledig geschikt voor alle Apple MacBook series met Thunderbolt 3, alsmede voor Windows laptops met een USB-C aansluiting.

Het grootste aanbod USB-C naar USB Adapters

Als dé USB-C Speciaalshop van Nederland en België vind je bij ons het grootste en voordeligste assortiment aan USB-C naar USB Adapters met de beste prijs/kwaliteit verhouding.

Gratis verzenden!Klanten beoordeling:    Voor 17u besteld, dezelfde dag verzonden!Gratis retourneren binnen 30 dagen!

Meer informatie over USB-C naar USB

USB-C naar USB Adapter

USB-C naar USB adapter kopen? Met de introductie van de USB-C (USB Type-C) poort is het logisch dat u een USB-C naar USB adapter zoekt om uw oude randapparatuur met de bekende rechthoekige USB vorm aan te kunnen sluiten. Wij hebben een ruim assortiment aan USB-C naar USB producten. Bekijk ze hierboven.

USB-C to USB

We are the largest seller of USB-C to USB products of the Netherlands and Belgium. You can choose between a simple USB-C to USB adapter or a multiport hub that includes one or multiple USB-C to USB ports and for example a HDMI port aswell. All of our products match this description.

USB-C naar USB 3.0

Op zoek naar een USB-C naar USB 3.0 Adapter voor uw MacBook, MacBook Pro of MacBook Air of andere laptop met USB-C of Thunderbolt 3? Of uw tablet zoals uw iPad Pro met USB-C? Een USB-C Adapter wordt in de dagelijkse praktijk vaak gebruikt om (rand)apparatuur zoals digitale camera's, smartphones, MP3 spelers en card readers op een tablet, laptop of PC aan te sluiten. Inmiddels zijn er ook opvolgers van de originele USB 1.0 kabel uit 1996 uitgebracht, namelijk USB 2.0, USB 3.0 en USB 3.1 (USB-C). Verder wordt al gesproken van USB 3.1 gen 1 en USB 3.1 gen 2. Controleer dus goed welke USB versie en aansluiting minimaal ondersteund wordt door

Apple usb-c naar usb adapter

Na aankoop van een nieuwe MacBook voelt het voor veel Apple-liefhebbers als bedrog aan dat zij ook nog een dure Apple USB-C naar USB Adapter moeten aanschaffen. Dit is immers vereist nu alle modellen van de MacBook, Air en Pro enkel nog de nieuwe Thunderbolt 3 poorten heeft. Op deze ronde poorten passen de oude bekende rechthoekige USB aansluitingen niet, dus is een USB-C naar USB Adapter nodig om randapparatuur zoals een printer of muis aan te kunnen sluiten. Wie ook nog een beeldscherm wilt aansluiten, komt uit bij een Apple USB-C naar Digitale AV Multipoort Adapter voor maarliefst 80 euro. Deze adapter heeft naast een HDMI poort slechts één USB aansluiting, dus een muis én toetsenbord aansluiten via USB 3.0 gaat al niet meer. Daarom vroegen wij ons af, zijn er betere alternatieven met méér aansluitingen voor hetzelfde of misschien wel minder geld? Kort antwoord: Ja, die zijn er zeker! Bekijk hierboven onze Apple USB-C naar USB Adapter goedkopere alternatieven. Meer lezen: Apple USB-C Adapter – Goedkopere Alternatieven