Op zoek naar een USB-C Docking Station?

Bij USB-C Adapters vind je de beste prijs/kwaliteit USB-C en Thunderbolt 3 Docking Stations mét en zonder kabel. Zo is onze MacBook Pro Dock X speciaal ontworpen voor de MacBook Pro en MacBook Air met Thunderbolt 3, gemaakt door een Apple gelicenseerde producent. Met de aanschaf van een Dock heeft u alle benodigde aansluitingen die de MacBook niet bevat. In plaats van meerdere losse adapters heeft u met een enkele USB-C docking station (Thunderbolt 3) alle meest belangrijke poorten tot uw beschikking in de stijl van Apple.

Het grootste aanbod USB-C Docking Stations

Als USB_C Speciaalshop in Nederland en België vind je bij ons de een groot assortiment USB-C Docks en Adapters van de beste prijs/kwaliteit verhouding. Bekijk ons aanbod USB-C Docking Stations hieronder:

63,59 69,95

De MacBook mist essentiële poorten. In plaats van meerdere losse adapters is deze MacBook Dock ontworpen voor perfecte aansluiting op uw MacBook Pro of Air met Thunderbolt 3 voor alle benodigde poorten.

• Ontworpen voor de MacBook Pro & Air met Thunderbolt 3
  • 1x Thunderbolt 3 voor o.a gelijktijdig opladen
  • 1x HDMI met 4K ondersteuning
  • 2x USB 3.0 voor aansluiting randapparatuur
  • SD en MicroSD kaartlezer
  • In Space Gray of Silver
  • Enkelstuk aluminium behuizing
  • Vervaardigd door Apple MFI gelicenseerde producent

Onze meeste populaire adapter!

Meest verkocht!

4x USB 3.0 poorten
    Originele adapter van Lenovo

Deze originele Xiaomi Multipoort Adapter met VGA / Ethernet en 2x USB3.0 biedt vier essentiële poorten in een voordelige adapter.

1x VGA poort voor beeldschermen.
    1x Ethernet voor internetkabels
    2x USB 3.0 om standaard en snelle USB apparaten aan te sluiten
    3x USB 3.0 poorten
    SD en MicroSD kaartlezer
    Originele adapter van Lenovo
    1x Thunderbolt 2 / Mini Displayport ondersteuning
    2x USB
    Originele adapter van Xiaomi

Meer over USB C Docking Stations

Op zoek naar een USB-C Docking Station voor uw MacBook, MacBook Pro of MacBook Air of andere laptop met USB-C of Thunderbolt 3? Of uw tablet zoals uw iPad Pro met USB-C? Een enkele aansluiting of meerdere aansluitingen in één? Met een Docking Station kun je de USB-C poort van je Macbook op een elegante en strakke manier uitbreiden naar HDMI en eventueel ook nog naar VGA, USB 3.0, SD kaartlezers en Ethernet.

Bij USB-C Adapters maken we een onderscheid tussen Adapters (naar een enkele aansluiting, HDMI in dit geval) en Hubs (ook wel USB-C Multipoort Adapter of USB-C Docking Station genoemd) met meerdere aansluitingen, bijvoorbeeld USB 3.0 en HDMI. Onze Adapters zijn geschikt voor de MacBook (ook MacBook Pro en MacBook Air) en bijna elke andere laptop met USB-C of Thunderbolt 3, notebook of tablet met een USB-C of Thunderbolt 3 aansluiting mits uw apparaat de functies die de adapter biedt ondersteund. Een enkele USB-C Adapter met HDMI is goedkoper dan een USB-C Hub met HDMI, maar met een hub beschikt u meteen over alle veel gebruikte poorten, terwijl u gebruik maakt van slechts 1 USB-C poort op uw apparaat. Dit betekent geen gesjouw met een een tas vol adapters.

Bestel nu je USB-C Docking Station

Voor een voordelige prijs een kwalitatief goede dock aanschaffen? Dat kan bij de speciaalshop USB-C Adapters. Wij helpen je graag bij het maken van de juiste keuze. Kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact op met de klantenservice!