USB-C Adapter kopen?

USB-C adapter kopen?

Op zoek naar een USB-C Adapter? Bijvoorbeeld een adapter met meerdere poorten voor uw MacBook, Pro of Air met Thunderbolt 3 uitgangen? Bij USB-C-Adapters hebben we voor elke mogelijkheid een oplossing; van USB-C naar USB 3.0, HDMI op 4K, VGA, Ethernet, SD kaartlezers en meer.

Hieronder staan al onze USB-C Adapters, volledig geschikt voor alle Apple MacBook series met Thunderbolt 3, alsmede voor Windows laptops met een USB-C Aansluiting. Heeft u een Laptop met USB-C zonder Thunderbolt 3 technologie? Controleer dan wat uw USB-C poort ondersteunt bij uw fabrikant.

Het grootste aanbod USB-C Adapters

Als USB-C Speciaalshop in Nederland en België vind je bij ons een groot assortiment USB-C Hubs en Adapters van de beste prijs/kwaliteit verhouding. Bekijk ons aanbod USB-C Adapters hieronder:

Bij producten boven €30,-
tijdelijk gratis USB-C naar USB 3.0 adapter
t.w.v  €9,95

Op zoek naar meer? Bekijk alle adapters en hubs in ons aanbod

Een vraag over een van onze producten?

Meer info over onze USB-C Adapters

Bij het kopen van een USB-C Adapter dient u rekening te houden met voor welk apparaat dit geschikt is. Onze adapters zijn volledig geschikt voor uw Apple MacBook, MacBook Pro of MacBook Air. Daarnaast zijn ze geschikt voor Laptops met Thunderbolt 3, mits de fabrikant adapters van andere merken toestaat (niet altijd het geval bij HP en Asus). Ook als u een USB-C poort heeft zonder Thunderbolt 3 technologie, kan een adapter geschikt zijn. Het verschil tussen USB-C en Thunderbolt 3. Vaak staat uw Laptop of Tablet in dit geval met USB-C wel USB 3.0 en HDMI uitgangen toe. Controleer in dit geval wat de USB-C poort van uw apparaat toestaat bij uw fabrikant of neem contact met ons op.

Heeft u een iPad Pro met USB-C? Bekijk dan de producten die voor u geschikt zijn.

Welke aansluiting wenst u?

Daarnaast is het belangrijk rekening te houden met uw gewenste aansluitingen. Gaat het u puur om één enkele aansluiting of juist meerdere aansluitingen in één? Bij USB-C-Adapters.nl verkopen we alle opties om een USB-C poort uit te breiden naar HDMI en eventueel ook nog naar VGA, USB 3.0, SD kaartlezers en Ethernet. We maken hier een onderscheid tussen Adapters (naar een enkele aansluiting, HDMI in dit geval) en Hubs (ook wel USB-C Multipoort Adapter of USB-C Docking Station genoemd) met meerdere aansluitingen, bijvoorbeeld USB 3.0 en HDMI.

Voor welke apparaten zijn onze USB-C Adapters geschikt?

Onze Adapters zijn geschikt voor o.a. de volgende apparaten en modellen:

• MacBook 12-inch met Thunderbolt 3 van 2016, 2017, 2018, 2019.
  • MacBook Pro 13-inch en 15-inch met Thunderbolt 3 van 2016, 2017, 2018, 2019.
  • MacBook Air 13-inch met Thunderbolt 3 van 2018, 2019.
  • Laptops en Tablets met Thunderbolt 3.
  • Laptops en Tablets met USB-C, controleer in dit geval bij uw fabrikant wat de USB-C poort van uw Tablet toestaat kwa aansluitingen op uw USB-C. Vaak is HDMI en USB 3.0 wel toestaan.
  • iPad Pro met USB-C? Bekijk hier wat geschikt is.

Let op of uw apparaat de functies die de adapter biedt ondersteund. Een enkele USB-C Adapter met HDMI is goedkoper dan een USB-C Hub met HDMI, maar met een enkele Adapter of Hub beschikt u meteen over alle veel gebruikte poorten, terwijl u gebruik maakt van slechts 1 USB-C poort op uw apparaat. Dit betekent een groter gebruiksgemak en voorkomt een tas vol verschillende adapters, het all-in-1 principe!

Het kopen van een USB-C Adapter

Op zoek naar een USB-C Adapter voor uw MacBook, MacBook Pro of MacBook Air of andere laptop met USB-C of Thunderbolt 3? Of uw tablet zoals uw iPad Pro met USB-C? Een enkele aansluiting of meerdere aansluitingen in één? Ons ruime aanbod en alle opties die uw USB-C poort uitbreiden naar HDMI en eventueel ook nog naar VGA, USB 3.0, SD kaartlezers en Ethernet. We maken hier een onderscheid tussen adapters (naar een enkele aansluiting, HDMI in dit geval) en Hubs (ook wel USB-C Multipoort Adapter of USB-C Docking Station genoemd) met meerdere aansluitingen, bijvoorbeeld USB 3.0 en HDMI.