USB-C

DOCK

MACBOOK

KABELS

Wilt u een USB-C naar HDMI aansluiting kopen? Voor bijvoorbeeld uw MacBook (of Pro / Air) met Thunderbolt 3? Een enkele aansluiting of een hub met meerdere poorten? Wij hebben voor elke mogelijkheid wel een oplossing; naar USB 3.0, HDMI, VGA, Ethernet, SD kaartlezers en meer. We maken hier een onderscheid tussen USB-C Adapters (naar een enkele aansluiting) en USB-C Hubs (ook wel USB-C Multipoort Adapter of USB-C Docking Station genoemd) met meerdere aansluitingen op één adapter.
Bekijk ons aanbod aan USB-C naar HDMI Adapters hieronder.
-11.07%levin-8-in-1-usb-c-thunderbolt-3-hub-frontpage

Onze meeste populaire adapter!

Meest verkocht!
-17.17%Ugreen-USB-C-HDMI-Kabel-Type-C-naar-HDMI-Thunderbolt-3-Adapter-voor-MacBook-Samsung-Galaxy_No PD Port

Deze flexibele USB-C naar HDMI 2.0 adapterkabel biedt tot en met 4K Ultra HD beeldscherm ondersteuning op 60Hz.

HDMI 2.0 voor 4K Ultra HD en 4K x 2K op 60Hz
    Hogere beeldverversing voor prettige beeldervaring
    Space Gray
-14.97%usb hub 9 in 1 frontpage

-11.41%Ugreen-USB-C-HDMI-Cable-Type-C-to-HDMI-Thunderbolt-3-for-MacBook-Samsung-Galaxy-S9_Gray Aluminum Braid

Sluit uw beeldscherm via HDMI direct aan op uw USB-C apparaat.

HDMI aansluiting
    Ondersteuning tot en met 4K UltraHD op 60Hz
    Geen losse adapter meer nodig!
    2 meter kabel
-16.67%ugreen usb-c hub hdmi usb 3.0 usb-c adapter without orange

-11.56%USB-Type-C-to-HDMI-Adapter-wit-zwart-hdmi1.4

Deze flexibele USB-C naar HDMI kabel biedt tot en met 4K Ultra HD beeldscherm ondersteuning.

HDMI 1.4 t/m 4K Ultra HD
    Flexibele kabel
    wit of zwart
-16.74%kodlix 4-in-1 usb-c adapter ports overview
Niet op voorraad

Deze Kodlix 4-in-1 USB-C adapter biedt alle essentiële poorten die je nodig gaat hebben in één compacte adapter.

1x HDMI
-19.7%USB-Type-C-to-HDMI-4K-1080P-Female-Adapter-usb-c-hub-Support-4K-2K-for_1

Een compacte adapter voor USB-C naar HDMI, dat is wat we voor ogen hadden.

HDMI adapter
    Compact en simpel
-20.01%macbook pro dock adapter usb-c hdmi space gray

De MacBook mist essentiële poorten. In plaats van meerdere losse adapters is de Dock X ontworpen voor perfecte aansluiting op uw MacBook Pro of Air met alle benodigde poorten.

Ontworpen voor de MacBook Pro en Air
    1x Thunderbolt 3 voor o.a gelijktijdig opladen
    SD en MicroSD kaartlezer
    Space Grey of Silver
    Aluminium behuizing

Meer informatie.

De meeste telefoons, tablets en laptops met een USB-C (ookwel USB Type C) of Thunderbolt 3 poort (zoals de Apple MacBook en MacBook Pro) het aansluiten van een extern beeldscherm of beamer. Laten we er vanaf nu uit gaan dat je een laptop gebruikt. Wat is de beste oplossing voor jou? Dat ligt eraan wat je wilt. Er is de keuze uit een kabel, die rechtstreeks van jouw laptop in de beamer of beeldscherm gaat. Of een adapter,een tussenstukje die tussen de HDMI kabel en jouw apparaat gaat zitten, en van het HDMI mannetje een USB-C mannetje maakt die dan de laptop in kan. Als laatste is er nog de keuze uit een Hub, een adapter die naast een HDMI ingang ook nog andere ingangen heeft zoals USB poorten. Handig, want dan heb je met slechts een product meteen de belangrijkste aansluitingen in huis!
Op zoek naar een USB-C Adapter voor uw MacBook, MacBook Pro of MacBook Air of andere laptop met USB-C of Thunderbolt 3? Of uw tablet zoals uw iPad Pro met USB-C? Een enkele aansluiting of meerdere aansluitingen in één? Bekijk hieronder al onze opties die uw USB-C poort uitbreiden naar HDMI en eventueel ook nog naar VGA, USB 3.0, SD kaartlezers en Ethernet. We maken hier een onderscheid tussen adapters (naar een enkele aansluiting, HDMI in dit geval) en Hubs (ook wel USB-C Multipoort Adapter of USB-C Docking Station genoemd) met meerdere aansluitingen, bijvoorbeeld USB 3.0 en HDMI. Onze Adapters zijn geschikt voor de MacBook (ook MacBook Pro en MacBook Air) en bijna elke andere laptop met USB-C of Thunderbolt 3, notebook of tablet met een USB-C of Thunderbolt 3 aansluiting mits uw apparaat de functies die de adapter biedt ondersteund. Een enkele USB-C Adapter met HDMI is goedkoper dan een USB-C Hub met HDMI, maar met een hub beschikt u meteen over alle veel gebruikte poorten, terwijl u gebruik maakt van slechts 1 USB-C poort op uw apparaat. Dit betekent geen gesjouw met een een tas vol adapters.
Bij het kopen van een USB-C Hub met HDMI moet u rekening houden met welke versie HDMI de hub en uw apparaat ondersteunen. In het algemeen ondersteunen onze hubs 4K UltraHD op 30Hz, dit is HDMI versie 1.4, tenzij dit anders is aangegeven op de productpagina. Al met al kunt u er sowieso van uitgaan dat onze adapters beeld verzorgen, de vraag is enkel wat de maximum resolutie is die wordt ondersteund. Nog vragen? Neem gerust contact met ons op!