USB-C

DOCK

MACBOOK

KABELS

Wilt u een USB-C Adapter of Hub met zowel HDMI als VGA aansluiting kopen? Bekijk hieronder al onze opties die uw USB-C poort uitbreiden naar zowel HDMI en VGA, en eventueel nog andere poorten. Met een HDMI én VGA poort bent u op elke presentatie voorbereid! Let bij uw aankoop of het product beide poorten tegelijk ondersteund en of het weergegeven beeld wordt gekopieerd of uitgebreid

Deze flexibele USB-C naar HDMI 2.0 adapterkabel biedt tot en met 4K Ultra HD beeldscherm ondersteuning op 60Hz.

HDMI 2.0 voor 4K Ultra HD en 4K x 2K op 60Hz
    Hogere beeldverversing voor prettige beeldervaring
    Space Gray

De MacBook mist essentiële poorten. In plaats van meerdere losse adapters is de Dock X ontworpen voor perfecte aansluiting op uw MacBook Pro of Air met alle benodigde poorten.

Ontworpen voor de MacBook Pro en Air
    1x Thunderbolt 3 voor o.a gelijktijdig opladen
    SD en MicroSD kaartlezer
    Space Grey of Silver
    Aluminium behuizing

Meer informatie.

Bij het kopen van een USB-C Adapter of Hub met HDMI moet u rekening houden met welke versie HDMI de hub en uw apparaat ondersteunen. In het algemeen ondersteunen onze hubs 4K Ultra HD op 30Hz, dit is HDMI versie 1.4, tenzij dit anders is aangegeven op de productpagina. Al met al kunt u er sowieso van uitgaan dat onze adapters beeld verzorgen, de vraag is enkel wat de maximum resolutie is die wordt ondersteund. Denk eraan dat VGA geen audio ondersteund. U kunt dus geen audio afspelen op uw aangesloten beeldscherm via de VGA poort. Nog vragen? Neem gerust contact met ons op!
Bij de audio- en videoapparatuur vinden steeds nieuwe ontwikkelingen plaats die hogere eisen stellen aan het verbindende medium, de kabel. In de loop der jaren zijn dan ook opvolgende versies ontwikkeld. Onze HDMI kabels zijn van het type 1.4 en hoger, waardoor ze gespecificeerd zijn als Ultra HD. Ondersteund worden 4K* (3840x2160 pixels), 3D weergave, ARC* (Audio Return Channel), HDCP* en internetverkeer. De artikelen met 2.0b ondersteunen daarboven ook HDR* (High Dynamic Range). Ondanks de veelheid aan versies blijft de eigenlijke keuze beperkt tot twee mogelijkheden, waardoor het maken van een juiste keuze niet ingewikkeld is. Alleen als u HDR ondersteuning wenst, kiest u het beste voor versie 2.0b en in alle andere gevallen voldoet 1.4. Hier hoeft u dus geen moeilijke afwegingen te maken.