Veelgestelde vragen

Waar blijft mijn bestelling?

Na ontvangst van jouw bestelling, gaat onze partner VASCO Fulfilment aan de slag. Zij halen het product, maken het (brievenbus)pakketje en geven dit op een werkdag voor 22.00 dezelfde late avond nog door aan PostNL, met een grote vrachtwagen.

Vanaf dit moment ligt het bij PostNL, en nu gaan zij over tot bezorgen.

Helaas komt het soms voor dat bestellingen vertraagd zijn. We willen het volgende benadrukken:

• Het kan helaas tot 5 werkdagen duren tot PostNL een bestelling levert.
  • Wij hebben niet meer informatie dan jou. Helaas, krijgen we niet van PostNL.
  • Uit ervaring kunnen we met zekerheid zeggen: bestellingen komen altijd aan. Hoe weten we dit? We versturen honderden pakketjes per maand versturen via PostNL en hebben zo heel veel ervaring opgedaan.
  • De oplossing? Even geduld hebben. Er is geen enkele actie die dit process gaat versnellen. Ook ons mailen, bellen of de PostNL klantenservice gaat niks opleveren.

Maar als PostNL zijn levertijden niet nakomt, waarom verzenden wij dan eigenlijk met PostNL?

Wij verzenden vooral brievenbuspakketjes. PostNL heeft een staatsgesteunde monopolie op de postmarkt. Er is geen andere aanbieder waarmee wij brievenbuspakketjes kunnen versturen op deze schaal binnen Nederland. We hebben dus geen keus. Daarnaast willen we wel benadrukken dat ook de postbezorgers heel hard hun best doen maar overladen worden met werkdruk.

Defect of werkt niet goed?

Neem contact met ons op zoals jij wilt, en we komen er samen uit!
Vaak is het met een driver of instelling gefixt. Bij een defect product sturen we na een simpel stukje bewijs gelijk een nieuwe op!

Hoe te retourneren?

Dit doe je door het product en zijn verpakking (beiden moeten opnieuw verkoopbaar zijn) op te sturen in enveloppe naar het adres hieronder. Belangrijk: Stop in je verzending een briefje waarin staat dat je wilt retourneren en het ordernummer. Let er ook op dat je de gratis adapter terugstuurt. Wil je deze houden? Dit kan, dan trekken we de waarde van de adapter af van het totaalbedrag. Na ontvangst duurt het maximaal 2 weken totdat je retour is verwerkt en het aankoopbedrag is teruggestort.

Ik heb middels een overboeking betaald, wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra de payment-provider Mollie.com de betaling heeft ontvangen en verwerkt, versturen wij je bestelling. Dit duurt gemiddeld zo’n 1-2 werkdagen bij een bankoverschrijving. Dit betekent dat wij bij overboekingen meestal niet dezelfde dag kunnen verzenden!

Versturen jullie ook naar België?

Jazeker. Voor levering naar België vragen wij €5,- aan verzendkosten. Voor Belgische klanten geldt daarnaast een iets langere levertermijn. Gemiddeld zullen bestellingen naar België binnen 2-3 werkdagen bij je worden afgeleverd.

Ik ben niet tevreden met het product, kan ik mijn product terugsturen?

Absoluut, mits binnen 30 dagen na aankoop.
Werkt je product niet goed? Neem contact met ons op, vaak kunnen we nog helpen!
Bekijk de retourinstructies hierboven onder ‘Hoe te retourneren’.

Wat moet ik doen als mijn vraag er niet tussen staat?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een vraag hebt die hier niet tussen staat. Neem dan contact met ons op!

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Ga naar onze contactpagina!