Veelgestelde vragen:

Wanneer krijg ik mijn bestelling binnen?

We bezorgen via PostNL. Bestel je vóór 17:00, dan geldt doen wij hem dezelfde dag op de post. Dit geldt niet voor de betaalmethode overboeking, dan wachten we eerst tot het geld is ontvangen.
Te laat? Proberen we het alsnog, maar kan zijn dat het dan de dag erop wordt.

Voor België en Duitsland geldt een andere bezorgingstijd.

-Ik heb middels een overboeking betaald, wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra wij je betaling hebben ontvangen, versturen wij je bestelling. Dit duurt gemiddeld zo’n 1-2 werkdagen bij een bankoverschrijving.

-Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet 1 werkdag na verzending heb ontvangen?

Wij vragen je nog een werkdag extra geduld te hebben. Het kan zijn dat PostNL problemen heeft met de bezorging. Mocht je na een werkdag nog niks hebben ontvangen dan kun je een mail onder vermelding van je ordernummer sturen naar info@usbc-adapters.nl

-Verstuurt USB-C-Adapters.nl ook producten naar België?

Jazeker. Echter duurt het meestal wel iets langer voordat wij het geld ontvangen. Hierdoor kan het leveringsproces vertraagd worden. Verzending naar België kost ongeveer €2. Voor Belgische klanten geldt daarnaast een iets langere levertermijn. Gemiddeld zullen bestellingen naar België binnen 1-3 werkdagen bij je worden afgeleverd.

Ik ben niet tevreden, kan ik mijn product terugsturen?

Absoluut, mits binnen 14 dagen na aankoop. Stuur ons een mailtje, en wij geven je de vervolginstructies. Je aankoopbedrag wordt teruggestort, de verzendkosten terug zijn voor eigen rekening.

Waar halen jullie je producten vandaan?
China en Taiwan, maar vooral Made in China. Net zoals bijna alle jongens in de elektronica wereld.
Wij onderscheiden ons door de juiste fabrikanten uit te kiezen; Een zacht prijsje maar goede kwaliteit is een must.
Hier in Nederland doen we nog een kwaliteitscontrole van elk product.

-Ik heb een defect product ontvangen, wat moet ik doen?

Alle producten die wij verkopen worden getest en voldoen aan de gestelde kwaliteitseisen. Mocht het echter toch voorkomen dat een door jou ontvangen product defect is bij ontvangst, dan kunt u deze kosteloos retour sturen. Wij zullen kijken of we het product repareren of een nieuwe sturen. Om gebruik te maken van deze regeling kun je contact met ons opnemen via: info@usb-c-adapters.nl

-Wat moet ik doen als mijn vraag er niet tussen staat?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een vraag hebt die hier niet tussen staat. Je kunt dan een mail sturen naar info@usb-c-adapters.nl met jouw vraag. Je ontvangt dan binnen 24 uur een reactie.