USB-C Hub gezocht?

Ben je op zoek naar een USB-C Hub? Bijvoorbeeld een Hub met meerdere poorten voor uw MacBook, Pro of Air met Thunderbolt 3 uitgangen? Wij hebben voor elke mogelijkheid wel een oplossing; van USB-C naar USB 3.0, HDMI, VGA, Ethernet, SD kaartlezers en meer. Hieronder staan al onze USB-C Hubs met meerdere poorten (ofwel Multipoort Adapters / Docking Stations). Ze zijn volledig geschikt voor de Apple MacBook series met Thunderbolt 3, alsmede voor Laptops met Thunderbolt 3. Heeft uw laptop USB-C zonder Thunderbolt 3 technologie? Controleer dan wat uw USB-C poort ondersteunt bij uw fabrikant.

Bekijk ons aanbod aan USB-C Hubs hieronder:

Onze meeste populaire adapter!

Meest verkocht!

De MacBook mist essentiële poorten. In plaats van meerdere losse adapters is de Dock X ontworpen voor perfecte aansluiting op uw MacBook Pro met Thunderbolt 3 voor alle benodigde poorten. Tevens geschikt voor de nieuwe MacBook Air.

• Ontworpen voor de MacBook Pro
  • 1x Thunderbolt 3 voor o.a gelijktijdig opladen
  • 1x HDMI met 4K ondersteuning
  • 2x USB 3.0 voor aansluiting randapparatuur
  • SD en MicroSD kaartlezer
  • In Space Gray of Silver
  • Enkelstuk aluminium behuizing
  • Vervaardigd door Apple MFI gelicenseerde producent
    4x USB 3.0 poorten
    Originele adapter van Lenovo

Deze originele Xiaomi Multipoort Adapter met VGA / Ethernet en 2x USB3.0 biedt vier essentiële poorten in een voordelige adapter.

1x VGA poort voor beeldschermen.
    1x Ethernet voor internetkabels
    2x USB 3.0 om standaard en snelle USB apparaten aan te sluiten
    1x Thunderbolt 2 / Mini Displayport ondersteuning
    2x USB
    Originele adapter van Xiaomi
    3x USB 3.0 poorten
    SD en MicroSD kaartlezer
    Originele adapter van Lenovo

Meer info over USB-C Hubs

Bij het kopen van een USB-C Hub dient u rekening te houden met voor welk apparaat dit geschikt is. Onze hubs zijn volledig geschikt voor uw Apple MacBook, MacBook Pro of MacBook Air. Daarnaast zijn ze geschikt voor Laptops met Thunderbolt 3, mits de fabrikant hubs van andere merken toestaat (niet altijd het geval bij HP en Asus). Ook als u een USB-C poort heeft zonder Thunderbolt 3 technologie, kan een Hub geschikt zijn. Het verschil tussen USB-C en Thunderbolt 3. Vaak staat uw Laptop of Tablet in dit geval met USB-C wel USB 3.0 en HDMI uitgangen toe. Controleer in dit geval wat de USB-C poort van uw apparaat toestaat bij uw fabrikant of neem contact met ons op.

Heeft u een iPad Pro met USB-C? Bekijk dan hier welke producten voor u geschikt zijn.

Daarnaast is het belangrijk rekening te houden met uw gewenste aansluitingen. Gaat het u puur om één enkele aansluiting of juist meerdere aansluitingen in één? Bij USB-C-Adapters.nl verkopen we alle opties om een USB-C poort uit te breiden naar HDMI en eventueel ook nog naar VGA, USB 3.0, SD kaartlezers en Ethernet. We maken hier een onderscheid tussen Adapters (naar een enkele aansluiting, HDMI in dit geval) en Hubs (ook wel USB-C Multipoort Adapter of USB-C Docking Station genoemd) met meerdere aansluitingen, bijvoorbeeld USB 3.0 en HDMI.

Voor welke apparaten zijn onze USB C Hubs geschikt?

Onze Adapters zijn geschikt voor o.a. de volgende apparaten en modellen:
  • MacBook met Thunderbolt 3 van 2016, 2017, 2018, 2019.
  • MacBook Pro met Thunderbolt 3 van 2016, 2017, 2018, 2019.
  • MacBook Air met Thunderbolt 3 van 2018, 2019.
  • Laptops en Tablets met Thunderbolt 3.
  • Laptops en Tablets met USB-C, controleer in dit geval bij uw fabrikant wat de USB-C poort van uw Tablet toestaat kwa aansluitingen op uw USB-C. Vaak is HDMI en USB 3.0 wel toestaan.
  • iPad Pro met USB-C? Bekijk onze hier wat geschikt is.

Let we op of uw apparaat de functies die de adapter biedt ondersteund. Een enkele USB-C Adapter met HDMI is goedkoper dan een USB-C Hub met HDMI, maar met een enkele Hub beschikt u meteen over alle veel gebruikte poorten, terwijl u gebruik maakt van slechts 1 USB-C poort op uw apparaat. Dit betekent een groter gebruiksgemak en voorkomt een tas vol verschillende adapters, hetall-in-1 principe!