USB-C Adapter van Satechi - Satechi Alternatieven - Goedkoper en Beter dan Satechi USB-C

Satechi’s USB-C Adapters en Hubs zijn prijzig, zijn er goedkopere en betere alternatieven bij Nederlandse webshops te koop?

Na de aankoop van een nieuwe MacBook met Thunderbolt 3 (USB-C) is het toch ook wel nodig om een USB-C Adapter aan te schaffen. Apple vraagt hiervoor de hoofdprijs, daarom is het slim om bij after-market producenten te kijken, zoals Satechi. Echter zijn ook zij nog aan de dure kant, zijn er betere Satechi Alternatieven?

Ja, die zijn er. Onze USB-C Hubs komen namelijk van dezelfde fabrikant als Satechi. Omdat wij ons kunnen richten op de Nederlandse markt en geen groot marketing budget hebben, kunnen wij dezelfde producten voor een lagere prijs aanbieden.

Beste Satechi USB-C Hub alternatieven

Onze USB-C Hubs zijn goedkoper; je voor een 8-in-1 USB-C Multipoort Hub bij Satechi 100 euro betaalt, is dat bij ons 79,95 euro, je bespaart 20 euro voor hetzelfde product van dezelfde fabrikanten!

Bekijk hieronder onze beste Satechi USB-C Hubs alternatieven voor die van Satechi, gelijk in kwaliteit, beter in prijs:

Onze meeste populaire adapter!

Meest verkocht!

63,59 69,95

De MacBook mist essentiële poorten. In plaats van meerdere losse adapters is deze MacBook Dock ontworpen voor perfecte aansluiting op uw MacBook Pro of Air met Thunderbolt 3 voor alle benodigde poorten.

• Ontworpen voor de MacBook Pro & Air met Thunderbolt 3
  • 1x Thunderbolt 3 voor o.a gelijktijdig opladen